ledig dag, fredag.

Igår höll jag på att missa bussen eftersom jag vaknade 6 minuter innan den gick och idag höll jag på att missa min körlektion -.-' Tur att jag inte gjorde det, att punda ut med 200 för ingenting är not so funny. Men lektionen gick bra, efter detta så gick jag till Lindex där Louise mötte mig, jag skulle handla för mitt presentkort som jag sen glömde ta fram när jag betalade ^^ Skillzzen. Men det orkade vi inte gå tillbaka och fixa, så vi vandrade ner till PM, JA folks, PM Inte Österlen Café så det så, Där köpte jag en take-away kaffe. Därefter gick jag och Louise hem till vårt eget.
Jag ringde faktiskt Eva för att kolla hur det låg till i helgen, inget, aboslut ingenting. SÅ skönt. Frågade även hur katterna mådde efter att ha fått sin manlighet borttagen, Jodå, dom var lite nedslagna, Men i get it, lite iallafall. Det är en sån kill-grej som bara killar förstår o.O

Och idag var Anders och fixade till Vidjas sko, U N D E R B A R T ! MEN, hon kommer vara som en tickande bomb >.< Efter att inte fått röra på sig sedan en vecka tillbaka lär det vara lagom med spring i benen, men det är baaara skoj!

Jag känner att jag säger det alltför sällan, Jag Älskar Min Vidja!


Minns inte riktigt om jag har lagt in denna låten innan, men om jag råkar ha gjort det så vill jag ju faktiskt bara påminna om hur bra den är!

Kan berätta vilka besserweissalarararrrrr(stavning?) jag och Louise var igårkväll när vi gjorde ett hästquiz på vetgirig.nu. Det var alltså en fråga som lydde:
"Vad är fux för färg?"
Det rätta svaret enligt quizet var: "rödbrun" Och jag säger bara FU*K No, Som vi alla vet (för att börja meningen bra), Är fux/röd en rescesiv färg som består av röda täckhår och röda skyddshår, på isländska kallas raudur. Rödbrun däremot har SVARTA täckhår och RÖDBRUNA skyddshår, som på isländska kallas raudjarpur(brun är jarpur)
För att förtydliga det hela tänker jag lägga upp två bilder på en TYDLIGT fux häst och en TYDLIGT rödbrun häst:

Som ni ser är det ganska stor skillnad bla. så är ju Vidja mycket snyggare än fuxen.
-Jag  dumförklarar inte er, jag reagerar bara extra starkt eftersom Vidja faktiskt är rödbrun och det är verkligen oacceptabelt att Vidja misstolkas av någon, några, somebody.
Innerst inne är det ganska roligt, sammanfattat säger dom att Vidja på bilden till hö. är fux. Det är DAMN smart tycker jag.

Det är jäkligt trevligt att klaga på sånt här, men jag har mycket viktigt för mig nu(Äta).
Tjingeling :*

Lämna en tolle!

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test