Snaouwigt.

Idag, som vanligt, fyllde jag på lite vatten, tog in Mjödur och Vidja, Red en schveng på Vidja och mums vad finig hon var idag, Nu kan vi nästan trava långsamt utan att ens bli LITE fyrtaktiga, Duktigt! Sedan tempoväxlingar i tölt på vägen tillbaka och OM jag fick till en RIKTIGT snygg ökad tölt :D Happi! Sedan longerade jag Mjödur lite, hostan har inte blivit bättre men han hostar åtminstonde upp slemmet när han rör på sej (Y)
Under tiden Eva var och köpte broddar tömkörde jag Stjarni, det var inget att hurra för idag, Han gick riiiktigt snyggt krökt med nacken, men utan eftergift, GARR! Pigg som attan var han också, och stark som han är åker jag mest runt som en en liten sak när han inte vill som jag vill. Det var som sagt lite halt på banan. Sedan broddade jag Stjarni och han fick gå ut i hagen igen.
Och heeela dagen har det snöat lite fint, men det har dock inte lagt sig, det är trots allt 1 eller 2+, Det sägs att det ska bli oväder inatt och upp till ca. 1 dm snö! Vi får väl se hur det blir med det jo!

Här har vi allafall gårdens snömonster, Garoouwr!



NU måste alla komma ihåg att köpa Annikas islandshästkalender! Annars blir jag lite ledsen på er. Den är inte särskilt dyr heller, jag är ganska säker på att jag ska köpa en när jag blir rik :D
Såhär ser omslaget ut iallafall:

Klicka på bilden för att  komma till Annikas hemsida så du kan beställa den ;D

Lämna en tolle!

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test