Heldag i stallet.

Idag följde Louise med till Edda för att hälsa på. Vi red även en liten sväng då hon red Loftur och jag Vidja såklart. Två raudhjarpur-hästar ute på härlig runda i kylan! Efter att ha tagit bussen hem skulle vi ta Louise moppe till stallet, men dock fick vi punka mitt i alltihopa, i stan som tur är! Så vi fick Skjuts till Gymir. Väl framme träffar vi Tina och innan jag knappt hunnit säga hej frågar hon om jag vill rida Heba, hennes skimmel(grå för tillfället). Och sjävklart ville jag det. Men pga. vår försening fick vi rida i ridhuset, och det gick prima ballerina, sedan skullle jag avsluta med att hoppa Gymir vilket blev som det blev. jag kan inte rida Gymir -.-' Men det blev bättre till slutet ^^) Vi fick även till ett och annat språng ;)
Det var min dag väldigt sammanfattat!

På tal om annat har jag fått svar från Ia och denni om Òmi och tydligen var han såld till Agersta något, så jag har vidarebefodrat mejlet till dem och hoppas på ett positivt svar från dem! Vi är ju väldigt sugna på Òmi!
Òmi

Lämna en tolle!

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test