Kinamat.

Idag har jag varit ledig från stallet, inte kul alls -.- Särskilt inte när vädret är fint för en gångs skull! Bah! Meen, skönt med lite sovmorgon. Nu ikväll skulle jag iallafall äta kinamat med pappa+familj och lite andra släktingar eftersom jag fyller år om 4 timmar. Jag börjar bli gammal =( Men, god mat och god efterätt och gott sällskap. Det gillar vi. Trots att det är min dag imorgon så ska jag jobba (av egen vilja) och jag hoppas jag får Vidja (a) Annars får jag väl rida henne efteråt xD För hon och jag är ett måste på min födelsedag MMYEES!
jag är lite tråkig ikväll och fortfarande inga uppdateringar från skulason -.-
kanske kommer det något trevligt inlägg om något oviktigt senare ikväll =D
Avslutar med en underbar "fjortis"-bild på MOI

Tjingeling:*

Lämna en tolle!

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test