långdag.

Idag har det sannerligen varit en fullproppad dag, Hovslagarn kom idag för att ta de sista skoningarna/verkningarna vilket tog i stort sett till lunch, mitt i allt kom Lotta och hennes dotter för att rida, inga lediga boxplatser så det stod både hästar här och där. strax innan lunch kom ju Hanna för att rida lektion på Vinur, som testade rida med gjord istället för sadel, helt okej =D Efter hästarna fått nya skor och lunch red jag Sleipnir som gick MYCKET bra, mycket fin fyrtaktig tölt ;) kanonbra gallopp, framförallt härligt att rida barbacka på en mysigt hårig häst i kylan ^^)
Sen kom Jennie väldigt strax därpå, och vi red Vidja och Eljar, Vidja gick som en klocka, men pigg och taggad till 1000 xD Testade att lägga pass med rivstart ^^ Det gick ju sådär. men mycket bättre än förut överlag. Men i övrigt kan jag nog känna mig något ostadig i passen, inte vinglig, inte helt kordinerad bara.

och för er som tycker det är skojigt, missa då inte Världscupen i hoppning klockan 20.10 på Eurosport!
De sänder även Polo gold cup klockan 21.15.

Glöm nu inte bort att boka biljetter till Stockholm international horse show och till Flyinges show!

Lämna en tolle!

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test