rubrik.

Jag kan känna viss....frustration? ibland när jag kör/åker/går/rider förbi en oanvänd gräsplätt som hade PERFEKT som hästhage, eller vissa hagar det går kor i, "där hade hästar gått bättre" (aboslut inget emot kossor). Eller bara allmänna tankar när man ser något och tänker;
-Det hade varit en perfekt hästhage!
-Det där förfallna grisstallet hade blivit ett perfekt renoveringsobjekt till häststall!
-Hur kan man bo på gård utan att ha hästar!
-Det där är en alldeles för stor hage för tre får, ett par hästar hade passat bättre!
-Där hade jag velat dra på en i en riktigt snabb gallopp!
-Perfekt, jättemysig skog jag MÅSTE rida i. (fullkommligt oridbar egentligen)

Laleh´s nya =)

Lämna en tolle!
Postat av: Louise

Jag kan inte göra annat än hålla med..

Bra skrivet!

2009-12-02 @ 09:39:09
URL: http://saedis.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test