rubrik.

Ouf, folk. Anledningen till att jag har varit lite oaktiv nu i det senaste beror på att jag är sjuk och legat halvdöd utan styrka att skriva någon blogg. Än är jag inte frisk, men starkare än någonsin ;)

Tänkte börja med att skriva ner lite tv-tider när hästprogrammen sänds!
* IKVÄLL, SVT 2, 18.00, Stockholm international horseshow
* 29 Nov, SVT 1, 10.45, Hoppning DIREKT från Globen/14.30, Dressyr DIREKT från Globen
* 30 Nov, SVT 1, 12.35, Stockholm international horseshow (repris)
* 2 Dec, EUROSPORT, 21.25, Global champions tour (nyheterna börjar 21.20)


Sen för övrigt har dagarna varit lugna, har kört min allra första körlektion för bilskolan, helt okej, Simrishamns befolkning har inte gått minus *puh* Har även varit på skolan och lämnat "mina" kläder, Skönt att ha det gjort.

Stallet idag, möhippan gick precis som den skulle och Vidja agerade som exemplarisk ledarhäst, vilket var precis det som gjorde min dag. Träning inför julshowen MÅSTE påbörjas snarast då vi bara har tränat en gång, tihi ^^

Tillägger även en favoritkonversation av mig och Louise:
Saga: Vad heter det? Poängtera?
Louise: Ja
Saga: Nej det heter inte punktera!
Louise: POÄNGTERA!
Saga: Heter det så? Jag hittade just på det...

Lämna en tolle!

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test