Storm.


Jag säger bara -Gud hjälpe oss här nere på kusten! Havet dånar och husen viker sig för vinden. Är detta slutet?
-Väldigt dramatiskt, right?

Jag sitter här i mitt rum och väntar på strömavbrott som med stor säkerhet kommer ske, säkert under tiden jag skriver detta inlägg. Tur för mig idag som red lektion för Camilla att vi klarade oss undan det värsta som kom med regnet. Glömde ta med mig det nya tränset idag, så invigningen får ske på lördag, eftesom imorgon ska jag och Eva till skurup(?) på någon... Grej ^^ Det kallas iallafall "green rehab" och är skapat av någon grupp inom Simrishamns sjukvård och ska inefatta någon slags rehabilitering av människor som kanske har blivit utstötta på något sätt på jobbet tex. Ja, kan inte förklara det bättre, men är säkert begripligt endå. Och då har Eva blivit tillfrågad att medverka i detta, just eftersom det är ->Green<- Rehab. Av personlig åsikt tycker jag att våra hästar är UTMÄRKTA till sådan social uppbyggnad dessa människorna behöver.

Skitbra!
Tjingeling :*

Lämna en tolle!

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test