Höstlovsaktiviteter.



Dagens aktiviteter:

Full rulle på gården igen, lastbil kom och lämande ett helt lass grus precis när jag
kom tillbaka med Perla efter en väldigt lyckad uteritt till Stockeboda faktiskt!
Perla har aldrig varit vid stockeboda förr, och det fanns faktiskt en hel del väld-
igt skrämmande saker, Ohja. Men hon var jättesnäll och trots många om och men
så gick och fram överallt =) Kan även tillägga att jag red i alla gångerter! Kände på
tölten ordentligt idag, och det är verkligen krut i damen ;)
Senare strax innan matning kom Lotta och eftersom Mjödur inte har varit okej i
benet och vi inte vet vad det är än så får han vila och Lotta får rida Sif sålänge.
Första gången idag för dem, Det gick bra, jag red med på Phyrill.

-Under höstlovet kan aktiviteter så som, ponnyridning, turridning,
lektioner både rid och horsemanship på Edda! besök hemsidan för info
om oss www.edda.nu eller släng iväg ett mejl: [email protected]

Och så tycker jag att alla ska besöka Ia och Dennis hemsida där dom till skillnad från många andra sidor skriver in tips och dylikt samt är dom VÄLDIGT duktiga och rekomderas starkt för träning eller om du ska betäcka ditt sto! =)
www.iaodenni.nu
Ómi från Stav

Lämna en tolle!

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test