*****

Oooooh, vad jag längtar efter min nya dator (om jag nu får någon), Denna datorn går mig på nerverna, snart lackar jag ur och slänger denna datorn långt bort där solen inte skiner! Samtidigt som jag undrar om jag ska få något svar av den där Tanja angående resebidraget till ungdomsseminariet jag vill på -.-' Blä.
Idag har jag hjälpt farfar att vänta upp och ner  på jorden så att dom kan sätta potatis i framtiden, BLÄ så jobbigt. Senare så drog jag till stallet och upptäckte att vallackerna stod vid grinden! Vilket händer en gång i kvartalet typ. Så jag och Jennie norpade två hästar (Eljar och Sleipnir) och begav oss mot skräddarröd, där vi hittade en ny jättretrevlig runda! Sedan efter det tog jag Vidja och longerade, hästa min springer bara som en blådåre och måste verkligen lugna sig lite. Men fin har hon blivit!


I brist på nyheter från Sif och andra trevliga ställen så lägger jag upp 2 filmer som legat på min lista under "bokmärken" under en lång tid. 2 filmer som verkligen väcker lite tankar och känslor.
Den här första behöver jag nog inte säga så mycket om, den för fram ett ganska klart budskap.


I vissa delar av denna filmen ovan kan man se Alexander Nevzorov vilken jag upptäckte för ca. 8 månader sedan och har sedan dess varit min STORA förebild. Jag vill ha hans film och bok NU.  Kommer ett litet smakprov på honom här nedanför:
OCH JAG BEORDRAR ER ATT SE HELA!

Lämna en tolle!

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test