Övernattning på Edda.


Jaha, Eva är i England och Göran måste resa till Uppsala tidigt imorgonbitti. Saga ska övernatta på gården för att ta hand om morgonsysslorna. Eftersom Saga är enormt mörkrädd ska Louise sova där med henne och det ska bli väldigt skoj.
Dagens aktiviteter: Anländer med bussen som vanligt på morgonen,
full rulle igen på gården! De fortsätter med uteplatsen samt har
Schöns (?) elektriska från Gärsnäs kommit för att äntligen fixa ljuset,
och vem kommer inte om självaste Pinneboda Jesper ;) Jomen!
Jag vandrar och hämtar Eljar i den ENORMA hagen -.-' Rider honom
på lilla banan, och det gick överraskande bra faktiskt! :O
Mjuk och fin var på väg att söka sig något nedåt i galloppen, BRAVO!
Efter Eljar hämtar jag my love och tränar lite Hormsemanship på
banan, och hon har blivit för bra. Hon gör det jag tänker innan jag
själv ens hinner säga något -.^  BAAH! red även lite med halsrem.
Hon verkligen suuuuger mot utgången xD Men det lever vi med.
Lunch, matning låg före shemat så blev klar typ en och en halv timme
för tidigt xD Så fick titta på Disney channel i 2 timmar. WOO!
Men nu är jag hemma och ska duscha och gejer så jag kan bege mig
till stallet igen.
*VTIKTIGT* Snacks måste köpas till ikväll *VIKTIGT*


Alla hemsidor är såååå dåliga på att updatera :@
Vi skäller lite på SiF som inte heller uppdaterar särskilt bra!
BUUUH!

Men heja Svensk Film! Heja Astrid Lindgren,
I Bröderna Lejonhjärta heter en av hästarna
Fjalar, vilket på isländska betyder, Den Vise.
GO SVENSK FILM!

Lämna en tolle!

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test