Småbrödernas ritt.


-Som sagt kom mina bröder och red idag, och dom fick rida Gráman japp. Men pappa ångrade sig och ville inte rida längre. Det gick bra och både Fabian och Måns fick prova att tölta och det var mycket uppskattat. Det är ju alltid lite speciellt att få rida på en vit häst =D (Och gissa om jag fick jobba för att få honom vit -.-')
-Sen red jag till forse med Vidja, barbacka. Härligt som attan, Vet inte varför men idag kändes hennes gallopp ovanligt mjuk och fin =) Och det blir nog Hubertus på Pinneboda trots allt!
Lite katthumor som gör mig glad:



"He chews on my shoes"
"He´s the meanest little kitty so i named him Sparta"
"i know you making noices just to mess with my head"

-Hör likheten mellan denna och en ompalompa song-

Lämna en tolle!

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test