Sovmorgon...

Idag tog jag en lång och välförtjänt (?) sovmorgon och en nyttig frokust bestående av fruktsallad och Yogurt! Idag är första gången jag inte är i stallet på eviiiigheeter, och det är skönt, men tråkigt... Tyvärr hade jag helt glömt att Sara skulle komma idag och jag skulle träna Perla för henne idag -.-' Ussch, vad jag känner mig dålig. Men imorn blir det stallet igen iallafall! Så får jag nog ta ett snack med chefen ang. hur vi gör under höstlovet eftersom det blev lite missförstånd idag.
Men sovit har jag inte bara gjort! Jag har även varit ute och spelat fotboll med Wilmer min. Och han kan spela fortboll om någon, han plogar runt bollen med nosen ;) och FORT går det ;)
Gårkvällen spenderades med att rita lite, och bla. "råkade" jag rita en häst som helt random råkade likna Gymir ^^ Så vi sa att det va Gymir och så va allt prima. Jag failade ju för någon vecka sedan på att rita Louise och Gymir efter ett foto. Så, såhär fick det bli ja. För att göra det hela trevligare så gav jag även honom en hagkompis =)

Kommer förmodligen ett inlägg till ikväll, TJINGELING :*

Lämna en tolle!

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test