Ungdomsseminarie!

GAH! BLOGGSIDAN ÄR EFTERBLIVEN!
Nu undrar jag hur många gånger jag har skrivit detta inlägget?! o.O
Idag har jag iallfall ridit Perla och hon är underbar!
(Denna texten var typ 50 gånger längre innan, men jag  orkar helt enkelt inte skriva om den fler gånger -.-')

Nationellt Ungdomsseminarie på Wången 5-7 februari

Ungdomssektionen och Projekt SUL (SIFs ungdomsledarutbildningar) inbjuder till nationellt ungdomsseminarie på Wången den 5-7 februari 2010.

Seminariet kommer att innehålla information om Projekt SUL, Ungdomslags SM, FEIF Youth Cup, TREC och mycket annat. Syftet är även att via bl a grupparbeten ta fram ungdomarnas egna önskemål om vad en aktiv ungdomssektion inom SIF kan arbeta med och inte minst bilda nätverk. Självklart kommer en rad trevliga kringaktiviteter att ordnas!

Seminariet är kostnadsfritt och resebidrag utgår. För ansökan av resebidrag kontakta Tanja Zabel, [email protected]. Antalet platser är begränsat, vid fler antal anmälda än platser så kommer lottning att ske. Sista dag för anmälan är 5 januari.

Anmälan sker till Ulrika Backan (projektledare för SUL) via mail, [email protected]. Ange vilken lokalförening ni representerar. Seminariet beräknas starta ca 10.00 den 5 februari och avslutas efter lunch den 7 februari.

Läs mer på SIF´s hemsida: www.icelandichorse.se

Lämna en tolle!

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test