Vidja+Pass=?

Årets Häst 2009
Vidja borde vinna. RÖSTA FÖ FAEN!

Okej, Gjorde som jag sa och lät Jennie filma mig. Det blev sammanlagt 3 filmer. FÖRJÄVLIGA sådana, lektionen drog ut över tiden, och hästarnas lunch var redan försenade och dom höll på att meja ner stallet för att få mat. Blä. Men vi drog iväg endå, Vidja SUR som ättika över att inte fått sin mat. Så ja, trav/passtaktig tölt -.-' fyrtaktig trav och slapp galopp, sämre kunde det knappast bli x)
Så vi körde på en film med BARA pass där jag drog på, hon rollade lite fjuttigt unjefär fram till jag var rakt framför kameran och gick svinbra strax efter ;) Såklart.
Såg bättre ut på bild än på film x)

Enjoy Vidja and moi!
Och igår fick jag sånna här skönheter!
Pumpa-choglad or something ;)

Väntar fortfarande på svar från Tanja om resebidraget till ungdomsseminaret! Jag vill jag vill jag vill. Någon mer som ska dit?! :O

För att jag är så hopplöst förälskad i G-boots:   
http://www.gboots.se/

Lämna en tolle!

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test