Allt utom det vi skulle!

Hihi, jag åkte till Camilla idag, men eftersom jag inte hade bilen fick jag ta tåget till Smedstorp där jag skulle bli hämtad! Men SÅKLART var de sena, SUCK, typiskt Camilla ;D Aa, men så när dom (Camilla, Kristian, Anna) kom så skulle vi tydligen åka till hingstbetet där Draupnir går och fota honom! Men dååå, dåå öppnade sig himlen och regnet ööööste ner. Har vi inte fått tillräckligt av de där?!  Jomen, så vi fick springa till bilen, hjääälp!
Jo, sen körde vi till paradisgården som jag inte hade fått se ännu, och nu blir det ett jäkla slagsmål mellan mig Camilla och Anna för nu vill jag ju också ha den!!! Grrr, sen lämnnade vi Anna som skulle vara hemma halv fem, och snacka om att hon var hemma i sista sekund! ^^ Sen åkte vi till Ö Ingelstad och tittade på en bil, det ösregnade fortfarande och provkärde även den hihi! Sen åkte vi tillbaka till Graneborg och Camilla skulle ju åka lika snabbt igen ett ärende, så jag fick hjälp av Kristan och red Kvika lite tills Camilla kom tillbaka igen! Sen red Camilla Birkir och jag Hörrebörre, det gick så bra så.
Och jag känner inte att jag har något vettigare att skriva om för tillfället så jag tror att jag bara lägger upp en random bild här!

Minnen


Lämna en tolle!
Postat av: Elli

Snacka om att det var en underbar dag!

2010-08-26 @ 10:57:36

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test