Bloggen alive and kickin'

Okej, Nu är det såhär att bloggen har legat lågt ett tag, men nu jävlar i min låda ska vi få tummen ur röven och skriva aktivt och ofta! Och då ska ni gurkburkar läsa också, annars blir jag lissen och vill inte skriva något!Så, en massa snabb uppdatering!
Nu för tiden håller jag huset hos Camilla Prager (&Kristian) och förpestar deras liv lite :D Jag är fortfarande lite nykomling i "stallgänget" OCH fast jag är lite namn-handikappad så har jag redan lärt mig ALLA hästarnas namn, fy fabian vad jag är bra! Hör(läs) och häpna! Hördur, Hrafnkatla, Birkir, Silfurari, Týri, Elfur, Kvika och Skella! Jag vet att det finns en liten Draupnir också, men han bor inte hemma för tillfället. HA!
Och sen vet jag att det finns en katt som älskar uppmärksamhet, en katt med lång och yvig päls, en katt vi kallar fläckan! Sen vet jag någon som heter Sheriffen, fast det är en tjejkatt om jag inte minns fel?! Hihi Oj vad mycket det blev nu. HA!

Lägesrapport: Jag sitter och fläskar med Louise i sängen och längtar tills BATMAN ska börja :D

Dagsrapport: Jag har idag varit lite alltiallo-slav under Ann Lindberg's kurs på Camillas gård, detta har varit mycket givande på mången sätt! Tro mig, HA! jag erkänner att detta är officiellt mitt första steg in i Monty Roberts värld, eller ska jag kalla denna värld Bastuträsk, ett ställe där alla hästar darrar av skräck! (Internskämt åsido) MEN, Camilla, jag hoppas du läser detta. Du är underbar som lät mig vara med idag! Jag är OOooerhört tacksam för denna dag och vad jag har fått ta del av!

<3<3<3 Sätt detta på din status om du tycker Camilla är underbar <3<3<3

Dagens citat, Pippi säger i tygbutiken -"Jag skulle vilja ha ett hästtäcke, men det här verkar lite sladdrigt! jag ska nog gå och se mig omkring."

Lämna en tolle!
Postat av: Camilla Prager

Du förpestar inte våra liv utan förgyller det och det var självklart att du skulle vara med och se hur Ann jobbar. Tack själv för allt!

Kram

2010-08-15 @ 19:08:14
URL: http://ryttarcoach.blogspot.com
Postat av: Britt-Marie lagerberg

Håller med dig camilla är underbar!

Kursen var kanon.

2010-08-15 @ 20:37:53

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test