Nya ridgrejer!

Idag kom mina grejer från Börjes! *Happyface*
Det var:
-Shortchaps
-Ridbyxor
-Ridkängor
-Hundsele
-Pälsglans



















Sen blev jag jättdeprimerad när det visade sig att ridbyxorna inte passade -.-' De är i samma storlek som alla de andra jag har men endå så var de för små. GRRRRR! Orkar inte o.O Hundselen passade inte Wilmer heller, men det kan jag leva med den var inte så dyr. Men ridbyxorna, GR!  Skorna och Chapsen är helt awesome! Det är dem jag behövde mest förutom ridbyxorna! Grrr!
Jag har just laddat ner Aladdin som jag hade tänkt titta på ikväll :D Duktigt Saga, sammanlagt 70 filmer på datorn (Y) Jag ser att hårdisken börjar bli full, när den dagen kommer (det lär bli snart), då jag måste ta bort några filmer vilka ska jag ta bort och vilka ska jag behålla? Jag har inget bättre för mig så här kommer en lista på alla filmerna i bokstavsordning!

100 Girls
1408
Airborne
American Pie-Book of love
American Virgin
Another gay movie
Around the world in 80 days
Balto
Bedazzled
Beetlejuice
Best of Dag-Otto
Big Fish
Björnbröder
Book of Blood
Bruce Almighty
Cant hardly wait
College
Coraline
Doghouse
Ed Wood
Eurotrip
Extreme Movie
Freddy got fingred
Going Greek
Harry Potter VI
Hrafninn Flýgur
Í skugga hrafnins
I taket lyser stjärnorna
Ice age II
Idle hands
Inkheart
Its a girl boy thing
John tucker must die
Jumanji
Jurassic park I
Jurassic park II
Jurassic park III7
Kenny Starfighter
Kung pow enter the fist
Matilda
Nor another teen movie
Old dogs
Patch Adams
Percy Jackson och kampen om åskviggen
Prince of persia
Rat Race
Robin hood-men in tights
Scary Movie I
Scary Movie II
Seabiscuit
Sherlock holmes
The children
The Green mile
The Grinch
The hangover
The human centipede
The knockaround guys
The mask
The Quest
The secret of moonacre
The seeker
The spiderwick chronicles
The thaw
Twilight-new moon
Valkyria
Van the man II
Van Wilder-fresh man year
Van vilder I
YES man
Zombieland

Det var lagom jobbigt att skriva ner alla -.-' jaja, kommentera fint nu! :D

Lämna en tolle!
Postat av: Camilla Prager

Va fina saker men synd på ridbrallorna!

2010-08-24 @ 23:33:17
URL: http://ryttarcoach.blogspot.com

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test