O.O

Låg länge i sängen imorse, med tanke på denna brutala natt. Åkte till stallet och var där någongång vid 13.00, då var Anna precis klar och skulle hem =( Ja, så jag fick rida ensam. Jag hämtade Hörrebörre i hagen och allt var som vanligt. Men en konstig magkänsla sa mig att jag borde släppa honom i rundpaddocken först innan jag rider, och det gjorde jag. Tur var väl det också, för gissa vem som for runt som ett skenande godståg och brallade av sig ^^)
Ridningen gick brao och allt var frid och fröjd.

Ja, sen har jag typ en fråga till er som faktiskt läser mina jättetråkiga texter om mitt liv. Vad vill ni läsa om?! Jag måste ju faktiskt leva upp till bloggens namn på något sätt ^^)

Så, bara för att det inte bara ska vara ett tråkigt inlägg som bara handlar om mig, så tänker jag tipsa om en hemsida som säljer jättebra prylar man kanske inte hittar i vilket gatuhörn som hellst!
Klicka på bilden för att komma till Kaupre ridsports hemsida!

Lämna gärna kommentarer här på bloggen vad ni gillar om hemsidan och deras prylar!



Lämna en tolle!
Postat av: Frida

Tycker det är lite fuskigt att ni kan vara i stallet mitt på dagen.. Suck vad det är tråkigt att jobba...

2010-08-16 @ 19:42:45
URL: http://shivve.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test