Rubrik!

Idag har det hänt ganska mycket, dock har jag inte fått gjort så mycket ^^) Började med att jag vaknade och tittade på Christine som skulle göra sig i ordning inför skolan (HAHA in your face) medans jag själv funderade på hur länge jag skulle sova idag ;) Kom upp på tok för sent och satte igång datorn då Malin skrev att hon hade sååååå tråkigt, så hon fick komma till mig lite. Sen så skulle jag träffa Krisse och Kajsa, så dom kom strax senare. Då gick jag lite på stan med dem och dom skulle köpa hårfärg, och då kunde jag inte motstå frestelsen att köpa lite till mig själv. (Jag har varit ren i nästan över ett år nu!) Men det var väl lika gott så, tog en färg som inte skiljde sig så mycket från min vanliga, fick dock bort lite ojämnheter i från tidigare färgningar. GOODIE. Sen körde jag hem lite folk och drog till stallet, jag frågade Louise i sista sekund om hon ville med så hon kastade på sig ridkläder och off we went!  Vädret var ju bättre idag, blåsandet lugnade sig sådär mot kvällen som tur är, så det var inte så farligt att rida.
Jag gjorde först en join up på Hörre eftersom när jag försöker göra det på honom i hagen tycker han att jag är dum i huvudet och går iväg (Go Saga!), så det blev en join up i rundkorallen som faktiskt gick ganska bra tycker jag. Sen red jag lite och trots att det var stenhårt på banan gick han på som vanligt! han går ju barfota, men denne häst har hovar av järn! Det gick mycket bra att rida skänkelvikningar är fortfarande jobbiga, men åttorna jobbar vi på fint i!

Det var då min trevliga dag lite kort ;)
Och nu kommer jag med det bästa tipset ever! När man är på ridläger, vet ni vad det bästa och smaskelibangaste är att dricka då? jos, kall jos. Ridläger på sommaren, ridläger på vintern, ridläger närbäst man vill. Jos är det bästa man kan dricka!

Är det någon som vill köpa min moppe?! 8000:-

Lämna en tolle!

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test