Saga = Frisör?

Igårkväll var jag jättetaggad att se Batman som gick på tv MEN sjääälvklart, dock inte helt oväntat så somnade jag efter typ 20 minuter -.-' Är jag besviken eller?! GRrr. Men Sömnen var välbehövd. Imorse blev jag upptvingad vid 11, fortfarande jättetrött. Men blev lite mer pigg när jag nallade till mig datorn och beställde väldigt massa mycket behövd ridutrustning! Det blev ett par ridbyxor, ett par RIKTIGA ridskor (Så nu slipper jag rida i mina gamla gympaskor), nya shortchaps, pälsglans och en hundsele till Wilmer! Wilmer som jag för övrigt blev tvungen till o klippa idag :@  Under senare tid har han obemärkt börjat få dreads i sin svans, ni som sett och kännt på den kan nog räkna ut varför. Så jag försökte borsta ut dem, men det var förgäves... Dessa hårtovor var så trassliga och tjocka att det hade kunnat skapats en eget ekosystem i dem! Usch! Så jag klippte av dem, det är som tur ingen större synlig skillnad, men den känns inte lika fluffig och fyllig längre :'(

Kom nog till stallet lite över 12 då var Frida redan på plats med Elfur i stallet, så jag skyndade mig ut i hagen för o hämta Hörrebörre, Men det sket sig, jag hoppade istället över till andra hagen och bekantade mig med Katten(Hrafnkatla). Sen såg Hörrebörre JÄTTEledsen ut så jag hoppade in och tog på honom grimman o då blev han massa glad! Nu har jag ridit honom på träns Hela tiden så jag skulle prova dually grimma, det var väl helt okej, men han lyssnade lite dåligt när jag försökte svänga och bromsa och han är ju en liten kanonkula ^^ Så jag fick ta på tränset, då blev det bra. Men det är lugnt, vi har bara kännt varandra i en vecka, vi provar bara igen lite senare i tiden! (Bild till vänster: dually grimma)

Jag måste bara tillägga (ojojoj vad mycket text det blev nu)! ERKÄNN att detta är dom aboslut sötaste Amazing race deltagarna någonsin! Man vill bara lägga dom i fickan och ta med dom hem <3


Och nu till dig Kristian, här kommer bilder på ett fullcheek bett och G-boots:

Fullcheek

G-boots


Lämna en tolle!
Postat av: Kristian

Snällt med bilder men jag kan ju inte se dom =(

2010-08-16 @ 00:24:25
URL: http://haringen.se
Postat av: Frida

Hehe, Hörre är minsann en kanonkula, så ganska roligt ut när ni for fram genom ridbanan med dually grimma :)

2010-08-16 @ 08:16:03
URL: http://shivve.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test