Teori med barn

Igår hade jag teorin på Österlens Ridklubb med massa barn, första gruppen var 5-7 år, jag kunde helt enkelt inte övertala dom till o göra det jag tänkte så det slutade med att jag sa "Ska vi gå och titta på hästarna i stallet då?" Och alla jublar "Jaaaaaaa!"  Hrmpf, tänker jag. Men ja well, Det fick bli en lektion då vi gick igenom hästens färger, tecken och lite olika raser. Plus ett sjuhelsikes klappande på alla hästar varesig dom ville det eller ej ^^
När vi kom till den sista hästen Tyson som är ja, en megastor skimmel. Han står med huvudet utanför boxen och vilar kan man säga. Och då kommer ju ALLA barnen, en skara på 6 stycken och rusar fram och ALLA ska klappa samtidigt ^^ Och där står hästen och njuuuuter som en kung, Men det såg förjäkla roligt ut när en bautahäst står med huvudet nertryckt i en hög med barn som liksom klappar sönder ett hästhuvud som är lika stort som dem själva! Hahaha! Snäll häst.
Den andra gruppen fick sadla och visitera och dom var några riktiga änglar förutom att dom var lite blyga, så jag tvingade dom till och hälsa på varandra och göra en mycket grundlig presentation av sig själva! Hihi

Idag har jag bara just vaknat och har inte haft mycket till dag ännu, men två garderober är på väg från trelleborg till mig, ÄNTLIGEN något att lägga mina kläder i!  Förmodligen stallet senare, men bilen är ju borta än sålänge. Så yes.

:*

Lämna en tolle!

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test