(8)

Okej, gårdagens inlägg kändes ju mycket seriöst...  Jag ursäktar för det men menar endå varenda ord jag sa, fastän jag kunde formulerat mig liiite bättre. men Aa..


Idag kom jag till stallet och började med att fixa till Torino, efter det fixade jag en ny aktuell telefonlista. Sedan tog jag in Geysir fixade med honom och red sedan en truddelutt i ridhuset eftersom grusvägarna är skridskobanor!
Kort därefter skulle jag och Peder åka med Torino till Bollerup där han skulle vaccineras och få sina tänder fixade. Stackars lilla Torino fick lugnande. Och liksom,  Lugnande medel + Lugn häst = JÄTTELUGN häst. Haha, trodde under en stund att han skulle trilla ihop helt, benen vek sig under honom ^^
När vi skulle gå ut har jag aldrig varit med om en häst som släpat benen efter sig på det sättet x)

Japp, tråkigt inlägg om dagen. Men ja. GREAT FUN. puss

Lämna en tolle!

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test