Ehmehm...

Nu känns det som om jag har varit lite tråkig på bloggfronten på sistonde, eller iallafall, då... för ett tag sedan .. nån gång. uhm...

Men det finns inte så mycket att skriva om när det är vinter och lite ont om evangemang och aktiviteter att skriva om! Det enda var att jag åkte till Flyingedagarna förrförra helgen  med Örlingur islandshästförening. Och det kan man säga var mycket trevligt. Men jag orkade väl inte skriva om det just då! Det blir kanske lite tråkigt med ett inlägg utan bilder också, jag har blivit skitkass på att komma ihåg min kamera nuförtiden, beror lite på att jag bara ha kassa ikeabatterier som tar slut på en sekund så känns lite örk ibland.

Men idag var jag hos Camilla, men vägarna är fortfarande skridskobanor och ridbanan är fortfarande full med snö, så man kan väl bara lägga ner tanken på att rida på ett tag tyvärr. Men jag  tog två bilder på Eddie och Týri som kommer nu.

Ibland märker man att det är en 800:- kamera >.< Tyvärr


Måste bara visa Wilmer och hans frusna bajskorv!


Lämna en tolle!

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test