Hästsport på tv.

okej folk, Här kommer två tider med hästsport =D

*Söndag 3 Januari, 00:25 - Stockholm international horseshow, TV 2
*Onsdag 6 Januari, 20:45 - Världscupen i hoppning, EUROSPORT



Idag har jag sovit LÄNGE, när jag vaknade väntade jag en timme på Louise, sedan gick vi till togkisoken för att käka kvällsmat (frokust för min del), MEN där stod en hel flock med minst 10 pers soms kulle käka o.O My god, Ja vi bestämde oss för att istället för att frysa gå till thairesturangen och köpa dyrare mat, men få vänta i värme!
Där köpte vi båda Padthai, Nudlar med kyckling. Vi knallade hem till henne och åt maten under tiden som vi kollade på Harry Potter och frången från Azkaban, vi fann väldigt många tabbar i översättningen som vi underhöll oss med eftersom filmen är lagom uttjatad.
Efter filmen gick vi hem om mig och hämtade min dator och kladdkaka för att sedan återvända hem till Louise och förtära kladdkakan med ett glas Latte och titta på film, det var det vi skulle ha min dator till.
Vi kollade på den "nya" Zombieland, och ja, den var ju sådär lagom bra.

Lämna en tolle!

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test