saker

Hej Saga, vad har du gjort idag? Jag har gjort det som ger mig styrka till att öppna ögonen varje morgon. Jaså, berätta! Jag gick upp och gav hästarna frokust, jag mockade piss och skit ur boxarna, jag fyllde på vatten så de slipper gå törstiga, jag gav dem lunch, samt släpade ut halm i hagen till dem. Jag gav dem kvällsmat och en sista tillsyn.
Oh, forgetting something? Nix pix, det är en viss glädje att få rida och ha kul tillsammans, men det är endå en helt annan sorts tillfredsställelse att bara veta att man gör någons liv bra. Eller i mitt fall, 14 hästars liv.

Jag är mentalt instabil och allmänt deprimerad men man faller inte längre än till marken, eller hur?


Lämna en tolle!

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test