Go Maoud

Ikväll ska jag ha det lite lyxigt, jag ska äta thaimat, jag har varit sugen på det hela veckan! Och COCACOLA, Alltså OM jag ska dricka coca cola, jag har varit utan det nästan hela veckan. Och det är ju hemskt, cocacola missbrukare som jag är liksom?!
Louise och folket är på väg hem nu och jag liksom skickar mina tankar till Louise och ber henne att köra ännu fortare, för lite till och jag tror jag avlider av hunger! Så jag sitter och avreagerar mig här.

-Jag vet vad jag ska äta, jag ska äta Padthai, wokade nudlar med kyckling och lide annat jordnötsås till och sen är det HIMMELRIKET!

Vädret suger gammal getröv OCH NU fick jag sms om att de är i stan så jag ska inte sitta här och dö av hunger utan dra mig neråt, HAJPO!

Lämna en tolle!
Postat av: Camilla Prager

Åh är det Eddie? Va söt han är...........

2010-11-12 @ 18:43:43
URL: http://ryttarcoach.blogspot.com

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test