Graneborg.


(Eddie)
Jag vet inte varför, men det var helt ofattbart kallt idag. Jag frös hela tiden fastän jag hade massor på mig. Bläää.
Men iallafall när jag kom på morgonen skulle jag rida ut med I, en kvinna som är intresserad av Kvika. Jag red Elfur, och vi var ute i strax över en timme. När vi kom tillbaka var jag helt stelfrusen! Men vi släppte ut dom igen och hon åkte hem, men jag hade fortfarande lite att göra.
Jag kände nog att det inte var så lönt att försöka rida ett 'vettigt' pass i och med att jag var som en frusen pinne. Så jag gjorde i ordning lite i stallet sen smorde jag alla tränsen och så gott som alla sadlarna, inte så mycket läderbalsam kvar så det blev de viktigaste ställena, En del träns behövdes det verkligen på. Jag gick även ut i lösdrifterna och mockade undan lite bajs. Sedan satte jag grimma på Skella och provade att leda henne lite i hagen. Men asså, det var faktiskt jättekonstigt tyckte hon. Så det blev mest på hennes villkor xD
-Jag har sovit dåligt några nätter nu och är helt utmattad både på dagarna och kvällarna, även lite huvudvärk har plågat mig om kvällarna. Tips på huskurer?

Lämna en tolle!

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test