I skolan.

Ja, jag sitter just nu i skolan och har Matte, men det  är inte precis det  jag gör. Jag gör något mycket bättre och viktigare va! Jag sitter och skriver en lista över varför jag borde slippa göra matte!

12 Fina anledningar till att jag borde slippa matte!
1. Jag kommer endå glömma detta i framtiden
2. Jag kommer aldrig få användning av detta i framtiden
3. Matte är skittråkigt!
4. Matte är helt omöjligt att förstå sig på
5. Matte  är helt obegripligt (jag vet, samma, men endå)
6. Det är fan INTE logiskt någonstans!
7. Matte överarbetar min hjärna = Imploderar
8. Jag är fett korkad - True story
9. Min hjärnkapacitet räcker inte till på långa vägar - Indeed
10. Jag har redan klarat detta en gång (Klarade Ma-nationella)
11. Dock glömt det, därför jag läser ma igen, vilket bekräftar punkt 1
12. Sa jag att det var skittråkigt?



Lämna en tolle!

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test