Inatt

Denna söndagen var FRICKIN' awesome! Helt galen roadtrip till Malmö med många skratt och galenskap!
På natten efter vi kommit hem från Malmö drog jag med Louise till fest i Kivik, att vi orkade liksom? Snacka om goa pojkar och flicka (Det var bara en tjej på massa pågar), haha. En kommentar som vi fick höra var ".....Min låssaspappas flickvän..." Öhm?! BRA DÄR BRA!
Och sen har vi lilla Sture som var .... Det finns nog inga ord för det, HAHA! Detta är inget ord jag använder ofta, men han var FRICKIN' CRAZYYYY! Haha, Till slut la han sig på golvet och rullade omkring med mattan och helt plötsligt utbrister han " EN MATTA!..... PÅ GOLVET LIKSOM " Och faller sedan in i ett sånt asgarv som inte är av denna värld! Haha, snacka om underhållning. Måste bara tillägga att han pratade väldigt bra engelska!

Det fanns konstiga regler, som att man bara fick öppna och dricka ölen om man hade hatten and so on, haha. Hade vi varit mer på deras "nivå" kanske allt typ varit lite vettigare?! xD Eller inte. För tillfället kommer jag inte på mer om det där. HAHA.

Jag ska skriva om vår HELT JÄVLA GALNA Malmötrip också senare ikväll, men jag hade tänkt lägga in bilder till det, men M lyckades få med mig min kamera hem när jag lämnade henne igår:P Så jag får se om jag kan göra det ikväll eller något. Och BELIVE ME, det ÄR något ni VILL läsa om ;)

POSSPOSS :*

Lämna en tolle!

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test