Undersökning på Aftonbladet

jag var inne på aftonbladets nyhetssida och hittade en del där dom undersökte vad folk mest blev rädda för i skräckfilmer, självklart svarade jag, och kollade resultatet, såhär såg det ut:






Det står alltså såhär:

-Mördare med blodiga knivar

-Spöken ingen kan förklara

-Specialeffekter under biljakter

-Läskig musik när ingenting händer

-Inget kan skrämma mig





Jag svarade " Läskig musik när ingenting händer" och det verkar som om många andra håller med mig om detta, Haha. Vad tycker ni då?

Lämna en tolle!
Postat av: Linnéa

Jag håller med, det är ju musiken som gör filmen läskig!

Lust att följa varandra på bloglovin?

2010-11-04 @ 21:59:52
URL: http://livetblandhastar.blogspot.com/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test