Vad är klockan?!

Alltså, nuförtiden, sedan jag ställde om klockan har den varit lite konstig, alltså. Den snurrar lite väl snabbt, och bara för det så har det rubbat hela mitt "vadÄrKlockanRäknarSinne"!
Iallafall när jag ska "räkna ut" hur lång tid det har gått från ett visst klockslag till vad klockan är 'nu', så brukar jag se en klocka framför mig i hoed och räkna på den, jag vet inte varför. Men så är det. Men nu innan när jag skulle göra det så såg jag bara en galen klocka som snurrade satan?! Precis som i en konstig film när klockan flippar och hoppar. Jag fattar inte det, men det är sjukt jobbigt och jag känner mig lite smått sinnessjuk när detta händer.
Men poängen är att jag inte kan räkna klockan längre, vad ska jag göra?!


Btw, till er av mina vänner som faktiskt läser min blogg, tack för igår, det var awesome!

Lämna en tolle!

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test