Aha- Upplevelse!


(Eddie är lite morgontrött)
Helgen har varit fin, och det har skönt att få leva lite men nu är det back to real life tyvärr ;D Eller ja, både tyvärr och Yes! Det är inte precis tråkiga veckor jag har när jag bara är i stallet! Hihi.
C är fortfarande sjuk så det blev lite enmanna arbete imorse, så jag fyllde på vatten och mockade hagarna! Efter en stund kom C ut så hjälptes vi åt, och tur var väl det för det är massa jobbigt :o, Jag tackar även för sovmorgonen ;D

Efter lunch så hjälptes vi åt med Katten och det var en RIKTIG Aha- upplevelse Indeed, Vi långlinade henne, och det var meningen att jag skulle rida också men det var allt för givande att långlina så varför avbryta det?! Jag vet inte om jag borde skriva om hela min Aha- upplevelse eftersom det kanske blir lite för jobbigt att läsa om. Men IT WAS SOMETHING, om man ska uttrycka sig så. Tack Katten och C för detta!

(Hörre var så fin idag!)

Bara så ni vet, jag har lärt Hörre att lyfta på frambenet på kommando, Haha! Jag är såååå stolt ^^ Mest för att jag inte har försökt lära en häst något trick förut! Det är duktigt ERKÄNN! :D

Lämna en tolle!
Postat av: Camilla Prager

Jätteduktigt xD

Det måste jag få se sedan!

2010-10-18 @ 20:21:56
URL: http://ryttarcoach.blogspot.com
Postat av: Snutte

Du är jätteduktig Saga...vill oxå se

2010-10-18 @ 22:07:41
Postat av: Britt-Marie

ÅÅÅÅ! Kan du lära mig hur man gör!

2010-10-19 @ 05:59:58

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test