Bäckhalladalen.

Idag fick bäckan stå för dagens motion eftersom jag legat hemma hela dagen och kanske överdrivit mina smärtor något (a) Haha, det får man faktiskt ibland xD Men jag hade nog endå inte varit till någon nytta i stallet. Men eftersom jag lever och fortfarande kan gå så blev det en runda i bäckan ikväll med Louise och ett stycke hund. Det kyligt i luften och luktade gott där. Men som grädde på moset, på vägen tillbaka skulle jag fota Wilmer på kanten vid en liten sjö i solnedgången, Meeeen, då hoppar han i! Alltså, den hunden! Fyyfan, han luktade mögglat vatten när han kom upp, jävligt nöjd vad han också.
Nu ligger han här i sängen och sover efter dagens bravader, suck på honom. Jag fick iallafall någon bild man kan visa upp.



Lämna en tolle!

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test