BLäää

Imorse kände jag hur förkylningen hade slått slint, igår var det bara lite snorigt, imorse när jag vaknade var läpparna snustorra och tungan kändes som sandpapper, när jag började röra på läpparna sprack dom, kul... Nu är jag Saga med den röda näsan! Och OM jag nyser alltså =O

Jag åkte iallafall inte till stallet idag, kände mig inte alls i skick till det. Imorgon ska jag nog inte till skolan heller, kanske bara sticka dit och göra mitt engelska-test men inget mer.
Sen vet jag inte om jag har nåt mer roligt att skiva om ikväll!

Vad tycker ni om nya designen, ska jag byta tillbaka?

Lämna en tolle!
Postat av: Snutte

Synd om dig Saga vi lider med dig....Tycker designen vart skit snygg, du ska helt klart hålla kvar vid den :)

2010-10-28 @ 22:48:59

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test