Från "rik" till fattig =(

Gårdagen blev lite hipp som happ :P Efter att jag hade varit hemma hela dagen igår tog jag mig en dusch och drog till Louise på kvällen, där whinade Louise om att hon inte ville äta det ena eller det andra, så kom jag med den briljanta idéen att äta på Mc.Donalds! And off we went, och OM det var gott, Smaskelibang var det. Och så en liten kampanjpaj på vägen hem satt fint. När vi kom tillbaka hämtade vi upp Jocke och Malin på vägen och hiiiim till Louise for vi. Där tittade vi på tv och spelade monsterspel! =D
Sen bytte jag hårfärg, visst blev det bra?

Sen när vi skulle sova var det ju lite ont om plats, så Christine fick sova i extra sängen så sov jag och Louise i hennes säng. Men sov vi? Icke. Christine höll sig uppe en stund men slocknade när Scream Awards var slut... Jag och Louise fortsatte mögla, smsade och ringde till alkoholiserade pojkar och annat smått och gott. Bland annat sprejade vi ner hela rummet med herr-perfym! (Det luktar mummmaa *dreggel*) Efter en stund kunde man knappt andas så mycket det luktade, och då hör vi från den sovande Christine *HOSTHOSTHOSTHOST* Lide för mycket kanske? xD Hihih

Imorse väckte Louise oss, DÅLIGT. Så stack vi till PM's, JA jag kallar fortfarande det så. Och åt froukst, en baguette och latte med hazzulnuuuut smak, di var najs. Men ska prova choglad nästa gång ;)
Senare skulle L, C och M på stan och shoppa. (Åh, nej lixom) men jag hängde på endå, från ena butiken till den andra och provade klänningar xD Höhööh

Sen på Lindex blev det lite mer allvar, där handlade jag en BH, Jeans, en tröja och en lite mer mjuk större variant av tröja som jag gillade masssa mycket. Räkningen blev på 1246 kronor, AAAAH typ. Sen full tankade jag bilen der rök 560 kronor, och jag vill INTE veta hur mycket jag har på mitt konto nu....

Tur att man bara handlar någong gång i halvåret xD

Lämna en tolle!

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test