Kallt som f*n! 2

Hehe, jag skriver detta i ett annat inlägg tänkte jag så det inte blir så mkt att läsa! :P Men dagen började med ösregn imorse, YAY. Jag körde till stallet och där väntade ännu mer regn, men idag var det lite speciellt, Idag skulle en som var intresserad av Katten komma och titta lite. Och så var det, när hon kom så fixade vi Katten, pratade och lite sådär, Sen skulle vi ut i det UNDERBARA vädret och visa lite hur hon blir tränad, så C långlinade henne och vi tittade. Det såg ganska bra ut, inget annorlunda idag trots vädret, förutom att Katten var jättefrusen om sin gump!
Aop, men sen skulle vi visa hur hon var o rida, så Saga, fick offra sin rumpa till den fuktfyllda sadlen xD Det var skönt, som att bada! :D Haha, lite stressigt i början men i övrigt gick det mkt bra att rida, hon var väl lite mer stressad idag än sist, men var helt och hållet kontrollerbar och lyssnade jättebra! Det var en lyckad "visning" enligt mig ;D
Efteråt tog vi in alla hästarna så de fick slippa det jäkliga vädret, och det tror jag nog att dom gillade xD Så det verkar som de blir innehästar inatt. Hehe, lyxigt!
Sen var jag blöt hela vägen in till bara huden, så det blev till o äta och raka vägen in i duschen, SÅ SKÖNT! Men ibland saknar jag badkar =(

Nu ligger jag och myser i sängen med mig själv och proppar i mig lakrits, mumma......


(Skella igår morse då det var betydligt mycket bättre väder!)

Lämna en tolle!
Postat av: Fabianemmy

The information found by me on this site appeared very useful! Thanks to the owner!

2010-12-13 @ 15:24:06
URL: http://fabianemmy.blogetty.com

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test