Lakrits+choklad=sant!

Är det bara jag som verkligen äääälskar choklad med lakrits?! Eller är det lakrits med choklad?! Ingen vet.
Hur som haver är det något av det godaste jag vet (förutom gräddstuvad spenat med bacon och pasta *mums*) Det började med att jag på gbg horseshow köpte det isländska godiset Draumur och Djúpur!

Kombinationen av lakrits och choklad hade jag aldrig förut smakat, och detta var ju starten på en ny era för mig, GAH så gott det var. Och där fortsatte det, eftersom dessa godisar är så svåra att få tag på så fortsatte jag köpa plopp lakrits i affärerna, OCH ÅH SÅ MUMSIGT! (Kantarellsoppa med makaroner är inte så pjåkigt det heller!)

Dessa är mumsiga, men mest SALMIAKKI och PLOPP <3
Mata miiiiig!

Och whoever det är som kallar sig Jesus i mina kommentarer. Kanelbullar har funnits sedan begynnelsen, och kommer alltid att finnas. kanelbullar är godast, särskilt när någon inte tar dem! Så det så.

Jag känner inte mig som en hungrig människa efter detta inlägget? Hej jag heter Saga och jag väger 500+!

Lämna en tolle!

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test