Måndag igen =O

Imorse blev det lite knyssel så jag åkte till Graneborg lite senare än vanligt. När jag var framme, blev det en liten pratstund sedan skulle C iväg! Då började jag juubbaaa! Började med att mocka boxarna eftersom Hörre, Birk o Elfur stod inne inatt. Sedan rengjorde jag vattenbaljorna samt fyllde på vatten, senare mockade jag runtom och i lösdriften, så det blev lite fancy! Sen tog jag in Kvika och gjorde i ordning henne, red i duallygrimman idag, det gick jättebra, tränade inte på något speciellt, mest lite tempoväxlingar och sidvärsrörelser, sen skrittade jag till brevlådan och tillbaka. När jag kom tillbaka sen efter det, tänkte jag att Skella skulle stå vid grinden och gråta efter mamma, Men nääeee, hon stod borta med katten och myste. Skitbra det ;)
Sen tog jag in Katten och fixade henne, började med en Join up i rundkorallen vilken blev riktigt bra, jättenöjd är jag. Sen långlinade jag henne vilket också gick mycket bra, tack gud för det, jag är liksom lite nybörjare (Inte för att det är raketvetenskapligt svårt), men endå.

Kul att jag sen hittade en halv orm i hästarnas hage?! o.O Huvudänden dessutom. Kanske har den fått smaka på hästarnas vrede?! Hihi


Lämna en tolle!
Postat av: FRIDA VIKTORSSON - reining ryttare

haha cool bild :D

2010-10-07 @ 17:34:48
URL: http://fridaviktorssons.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test