O.O

Jag vet inte riktigt om jag kan påstå att jag har varit särskilt effektiv och aktiv idag. Men lite har jag väl gjort, Jag har till och med varit på banken och tagit ut pengar från mitt 'akut-konto' för nödlägen xD Hahaha, jag är sååååååå fattig just nu. Några tips på hur man sparar pengar utan att sluta äta sitt favoritgodis?!! Panik!
Jag  har iallafall varit i stallet och lunchfodrat med lite hjälp från L. Mycket tacksam är jag för det.  Sedan åkte jag hem och åt, nu väntar jag bara på att klockan ska slå halv så ska jag köra ut och ha en lektion för E, jag är så glad att de vill att jag kommer två dagar i veckan och har lektion! Jag kan fortfarande inte smälta det! Hihi

Jag har även varit och köpt ny foundation, jag har levt utan någon vecka nu och jag kan inte fatta hur folk inte har fått men för livet. Jag ser ju ut som något man hittar i de djupaste gravarna. Förlåt alla!

Lämna en tolle!

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test