Skolan.

Skulle egentligen nu haft Design och Layout eftersom jag gör bildspelet till öppet hus som skolan har (Österlengymnasiet). Men eftersom jag är klar med all text och det bara är bilderna som återstår kan jag inte mkt göra EFTERSOM jag inte får dem förräns efter 14.00 idag, lite jobbigt, Ja. Men jag är endå tacksam för att M fixar bilderna till mig!

Detta är en fin bild från 2008 när vi hade fotografisk bild om ni undrar. Den är fin, väldigt fint att man en gång i tiden var gul-blond! Saknar även min lila palestina sjal, den har skickats runt bland mången människor, jag tror L hade den sist, Någon som har sett min kära ägodel?!

Detta var nog ett totalt meningslöst inlägg som jag gjorde mest för att jag hade tråkigt här och nu på min lilla  "håla" så jag tänker skriva lite random saker.

Jag är ju bara i skolan på fredagar, det vet iallfall alla i min klass, inkl. läraren så att säga, men det finns ett sätt att veta att det verkligen är fredag. Och det är för att varje fredag när jag kommer så sätter jag på klassisk musik på radion, det fyller rummet med lugn och harmoni tycker jag. Mycket mysigt, men det tycker inte de andra. Men jag får endå min vilja genom och mycket härlig klassisk musik strömmar genom rummet, uuuuh vad jag njuter.
Sedan gör jag lite engelska, det är lagom kul, har idag gjort en massa läsförståelse träning inför testet nästa fredag, hjäälp liksom. Klarar jag det PLUS hörförståelse så får jag mitt jävla G i engelska jag borde fått för länge sedan. För er som undrar gick jag ut högstadiet med ett VG, så det är jäkligt konstigt att  jag inte fick godkänt nu... JAG ÄR DUKTIG!

Sen är det också så att många tittar och beundrar mina plåster med skador under, dom tycker jag är sån badass som lever ett så tufft liv med hästar varje dag. Jag lovar att sluta tjata om detta någon gång i framtiden! Men än så länge får ni stå ut. Och ja, jag har plåster, jag älskar plåster. Men ibland måste man lufta såren så dom inte känner sig innestängda och får panik, man kan få det av trånga mörka utrymmen.

ja, tack o ivaj.

















Lämna en tolle!

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test