HAHA INDEED!

Haha Louise's  inlägg om mig:



Ibland är Saga smart. Ibland är hon inte så smart. Idag har hon varit ganska lost.

Saga är inte så politiskt engagerad och tror typ att partierna heter vänstern och högern. Jag tänker nu citera henne i några fraser som hon kläckt ur sig ikväll. Alla har inte med politik att göra.

Saga: Men.. Vem är vår förra statsminister?
Jag: Göran Persson.
Saga: Men var inte han för typ jättelängesen?
Jag:
Han "slutade" för fyra år sedan. Fredrik Reinfeldt är statsminister nu.
Saga: Är det inte han som ser ut som Alfons Åbergs pappa?



För typ en månad sen firade vi min 19-årsdag. Saga var med och firade detta.
Jag: När fyller jag nu år då?
Saga: I maj. Typ fjärde eller något.
Jag: Är du dum i huvudet eller?
Saga: Men.. Tredje då?

Jag trodde på allvar att hon skämtade. Förr kom hon aldrig ihåg när jag fyllde år, men eftersom hon var med i år och dessutom gav mig en present och alltid. Hon fick faktiskt tårta också.


Vi har suttit och kollat på Idol som sen följdes av Utfrågningen. När Utfrågningen var slut var klockan 22 och Kungarna av Tylösand skulle börja. (Programmet är egentligen bara skit, men vi vill se ändå).
Jag: Nu börjar Kungarna av Tylösand.
Saga: Är Idol slut?!

Undrar var hon var i en timme.



Slutligen satt hon i sängen och kastade en läkerolask upp och ner. Helt plötsligt trillar den ner mellan sängen och väggen. Efter att ha studerat denna händelse i typ fem minuter kommer det ut ett: Oj.



Allt på en kväll. Visst är hon härlig?

Lämna en tolle!

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test