Lång dag.

Sandvången idag, imorse hade jag en lektion för Simon och hans mamma, de red Baldur och Solen, Det var mycket trevligt! Sedan hade jag en liten 'mini-lektion' för Anna där jag tipsade lite om hur hon skulle göra med tölten och galoppen, o lite sådär. Sedan mycket senare hade jag en lektion för 3 små tjejer som var mycket duktiga!
Okej nu blev dagen riktigt kortfattat, men liksom. Är det roligare att läsa långa inlägg om exakt vad jag gjort, eller är det riktigt jobbigt?! Är det bättre med sånna här korta sammanfattade inlägg?! Tell me, det är ju ingen som kommenterar, och det är konstigt med tanke på hur många som läser. JA, precis. Jag har stenkoll på er!

Kommer kanske något litet inlägg ikväll.
Piffar  upp med en liten bild.

Lämna en tolle!
Postat av: Snutte

Jag tycker att det alltid är lika roligt att läsa vad "knäppa du" :p skriver oavsett hur långt eller hur kort du skriver. Men det är bara vad "knäppa jag" tycker ;p

2010-09-16 @ 00:30:48

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test