Onsdag

Idag när jag kom till Sandvången idag satte jag mig till att rita en liten stund denna mysiga morgon (håll med mig), eftersom Simon var upptagen med sekatören och handkarna. Sen när åkte till skolan tog jag över och rensade bort nyponbuskarna (AJ!) från ridbanan så den ska bli fin och ridbar! Det tar riktigt lång tid! Men snyggt blir det! Sen tyckte jag det var onödigt att ta bort en stackars Björk som stod mitt i nyponsmeten, den var så söt och fin. Så jag hoppar över den och fortsätter rensa. Sedan medans jag tar en paus säger Tina att jag ska ta bort den också, och jag liksom bara "NOOOOOOOOOOOOO!" Det var verkligen ett skräckfyllt ögonblick! Som taget ur en film! Då sa Tina att den fick stå kvar, och att det var mitt träd =)

Sen kom Louise och då skulle vi rida, men precis innan vi gav oss ut kom Marcos och ville med, haha gulligt! Och det fick han, så vi gjorde lite ändringar med hästarna. Han fick rida Gymir, Louise red Heba och jag red Dimma. Och så tog vi oss en skritt-tur. Eh ja, skritt-tur, mer powerwalk kanske man ska kalla det?!


Saga och Louise är sånna kräng att när vi är i affären på kvällen och handlar snacks, måste vi ljudligt föra en konversation om hurvida snackset kommer räcka till "ALLA OSS" ikäll?!
Fast sanningen är ju att det bara är jag och Louise som ska kränga! *fniss*

Lämna en tolle!

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test