Regn->Sol

Idag har jag haft en helt fantastisk dag! Den började dock med pissregn. Jag åkte till Graneborg imorse och både Camilla och Kristian var hemma när jag kom, så vi fyllde på vatten och pratade lite medans det fortfarande regnade. Hagarna har blivit jättefina och jättestora nu när det bara är två stycken istället för fyra! Så fick jag reda på att veterinären skulle komma och titta på Silfurari eftersom han har misstänkt fång. Men han mådde tydligen mkt bättre idag än igår! Anna kom kort därefter och var i stallet och ryktade S, jag tog in bordet och en stol och joinade med att göra mina läxor! xD Haha. Jag är duktig!
Veterinären kom och allt gick Ok. Sen hade vi tävling om vilka som var bäst, Anna och Camilla var i ett lag och Jag och Kristian i ett lag. Så tävlade vi om vilka som var bäst. Typ skitdumma saker som tex. Vilka som hade längst hår tillsammans, vilka som hade varit i stockholm flest gånger, vilka som hade högst IQ, vilka som Hade haft körkort längst osv. osv. i det oändliga. Men i slutändan verkade det som om Jag och Kristian vann! :D Haha.
Sen åt vi lunch tillsammans  och Eftersom Silfurari inte är helt Ok, red Anna med mig, och hon red Elfur. Jag red Hörre. Men Hörre hade inte gått sedan jag red honom förra veckan i Tisdags tror jag det var. Så lagom pigg häst kanske vi skulle vänta oss?! Vi red ut på stubben och det blev en del galopp men båda hästarna skötte sig fint!



Nu är Sessan borta
R.I.P

Lämna en tolle!

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test