Sandvången.

Ja, trots mycket aj hit och dit med armen lyckades jag kämpa mig genom dagen. Hade lektion imorse samt red Heba lite. Det gick bra, gjorde inget jobbigt. Mockade två boxar och sopade lite gjorde jag också. Sen låg jag i hängmattan och läste med ett glas coca cola i ca. 3 timmar medans jag väntade på Louise ;) När hon kom skulle vi rida ut. Just precis när vi skulle gå ut och hämta hästarna kom Anna så vi frågade om hon ville med ut och rida. Och det ville hon. Precis när vi kom tillbaka med hästarna hade Anneli också kommit och då frågade vi såklart henne också om hon ville med, och det ville hon såklart :D
Så ridgänget idag blev:
Saga - Solen
Louise - Gymir
Anna - Lejontass
Annelie - Baldur


(Jag &) Solen                                                                   Louse & Gymir


Annelie & Baldur                                                    Anna & Lejontass
Jag vet, awesome bilder ^^)
För övrigt mår fortfarande inte min arm så bra. Den är inte funktionell. Jag kan rida (åka häst), men jag kan inte rida (rida häst). Så ja, kan överlever nog. Jag hade ju egentligen tänkt sticka till Graneborg idag, men min kropp pallade inte riktigt =(

Nu måste jag snart få i mig mer coca cola annars avlider jag av sockersug. Och snacka om att jag är back on track med målandet! Idag målade jag en bild som förställer Ann Lindberg och hennes häst(?)

Lämna en tolle!
Postat av: Julia

Jättefin blogg!! Följa varandra via bloglovin? :)

2010-09-11 @ 21:05:05
URL: http://eventingbyjulia.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test