Skola en Tisdag?!

Ja, så är det. Eftersom det är studiedag på fredag och JAG anser att det är onödigt att utnyttja den när jag bara går i skolan en gång i veckan bestämde jag mig för att byta en dag, sagt och gjort. Så det blev skolan idag, mycket efter mina egna tider och sådär ;) Efter skolan tog jag en fika med Chrstine, men efter det så blev jag så fruktansvärt trött! När vi kom hem till mig somnade jag nästan, men jag höll mig tills Christine hade gått till bussen ;D Fan vad snäll jag är. Ja, så det blev inte så mycket häst idag av den äkta varan, men där emot har jag ritat två bilder varav en jag blev riktigt nöjd med =D Så den tänker jag slänga upp här och nu!

Jag tycker skäckar överlag är ganska svåra eftersom jag använder olika skuggning på mörka färger (Svart, brun osv.) än på ljusa färger (Fux, Skimmel osv.), Men jag kan nog tycka att jag fick till det lite ;)
Ibland är det faktiskt okej att bli nöjd med sina bilder! Haha
Puss


Åh vad jag smälte när jag hittade denna artiklen, läs! Så gulligt!

HÄR GÅR KÄPPHÄSTARNA I ARV

Har ni någonsin ägt en käpphäst?! Hur såg den ut?! Vad hette den?!


Lämna en tolle!
Postat av: Denise

fin!

2010-09-21 @ 22:08:30
URL: http://denisemarklund.blogg.se/
Postat av: Snutte

Det är väl klart att det är okej att vara nöjd över nåt man har gjort...och du ska vara nöjd över dina bilder för du är så fruktansvärt duktig på att rita och måla :) so keep up good work

2010-09-22 @ 00:37:41

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test