Tölt -Tema kurs på Brösarpsgården.

Nu under helgen har det hållts en tölt-kurs på Brösarpsgården (enligt scehmat), Är det någon som var på denna kursen och skulle vilja dela med sig om hur det var?! (Nyfikna Saga här)

Sedan påminner jag bara om det ska hållas en temakurs i hållbarhet och långsiktlig träning läs om det här. Där kan ni även läsa om de andra kurserna Brösarpsgården kommer hålla inom det närmsta!
Jag själv har inga nyheter, jag har hållt mig hemma till större delen av slutet av veckan pga att jag haft ont i arm och skulderblad. Det är helt ok idag, och imorn är jag på det igen och förhoppningsvis är jag helt funktionell i armen!

Jag och Wilmer på stens huvud!

Lämna en tolle!

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test