Finns det inga islandshästar?

Eller hur, min verision var bättre?
Seriöst, ...

Jag vet att det är suddigt men det står iallafall "islandshäst".


Lämna en tolle!
Postat av: Camilla

Haha din verision var deffinitivt bättre! Jag förstår inte, det är som att "vanliga hästar" och islandshästar är två helt skilda världar..

2011-08-28 @ 20:46:43
URL: http://fleygur.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ingen uppdatering? :( Tycker din blogg är rolig att läsa även om jag inte är islandshäst intresserad! Kan du inte berätta lite om alla dom hästarna du brukar rida? (Är inte helt säker på om det är dina hästar eller inte...)

2011-09-01 @ 20:21:10
Postat av: Heeej

Uppdatering??? :(

2011-09-10 @ 19:48:21

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test