Chogjamsghhkallender

Tänkte bara liksom påminna er om att det fortfarande är den 1 December....

Och att jag är sådär härligt aktiv just nu eftersom jag är sjuk och fin!
Och att jag är supersnygg och sånt varje dag...
(Jag ljög)

Dock så är jag inte handlingsförlamad i armen längre, så jag får knalla ut till stallet och titta till pågen! Idag är 8 dagen han vilar, så imorgon ska jag ta mig en liten skrittrunda.

Han har ju haft det liiite för bra, varje gång jag kommer ut i hagen så ligger han och solar (Ja, det har belive it or not varit sol de senaste dagarna).
Har ju dessutom en Torino att fixa till också, den mannen ska också ha det bra! Så det får bli en somrig bild på T.

Lämna en tolle!

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test